.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون هواشناسی مازندران خبر دادت؛
شدید بارش‌ها از عصر شنبه در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان مازندران با اشاره به بارش‌های پراکنده باران در مازندران از تشدید ناپایداری هوا از عصر شنبه تا یک‌شنبه در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: شب پنج‌شنبه 25 شهریور ماه امسال شاهد بارش‌های پراکنده در سطح مازندران بودیم که در این مدت بیشترین بارش از گلوگاه 8 میلی‌متر گزارش شده است.

وی بیان کرد: روز گذشته شاهد افزایش دما در ارتفاعات مازندران بودیم به‌طوری‌که گرم‌ترین دما از گلوگاه با 35 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و امروز گرم‌ترین دما مربوط به بندر امیرآباد با 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه امروز خنک‌ترین دما از بلده با 10 درجه سانتی‌گراد گزارش شد، افزود: دمای هوای امروز ساری بین حداقل 23 و حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا صبح فردا شاهد بارش‌های پراکنده در سطح مازندران هستیم و از عصر روز شنبه تا یک‌شنبه ناپایداری هوا تشدید شده و شاهد بارندگی، وزش باد و رعدوبرق پراکنده در استان هستیم.

وی با اعلام اینکه دمای هوای مازندران روز یک‌شنبه به‌صورت نسبی کاهش می‌یابد، اضافه کرد: روز دوشنبه از ناپایداری هوای مازندران کاسته شده اما احتمال بارش‌ها پراکنده در غرب استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته آینده جو نسبتاً پایداری در آسمان استان حاکم می‌شود.

اسدی به گرم‌تر شدن هوای مازندران روز چهارشنبه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین روزهای شنبه و یک‌شنبه مناطق کوهستانی استان به‌صورت مه‌الود پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران تا روز دوشنبه 29 شهریور ماه امسال به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.